تبلیغات
هزار ریال - وقتی نامگذاری سال با کج سلیقگی تحقیر و تضعیف می‌شود

وقتی نامگذاری سال با کج سلیقگی تحقیر و تضعیف می‌شود

شنبه 6 فروردین 1390  06:50 ق.ظ

با این حال برخورد با شعار سال 1390 که یک شعار کاملا اقتصادی است، می‌طلبد که رسانه‌ها در قبال آن اگرچه خواهان سرعت و تولید بالا ـ بیلان کاری ـ باشند، بدانند هدف‌گذاری اصلی در حوزه اقتصادی است و نمی‌توان طی بخشنامه و یا دستور تلفنی گروه های مختلف خبری را موظف کرد تا با «هرکسی» که می‌شناسند درباره شعار سال گفت‌وگو بگیرند.

منبع:
http://www.tabnak.ir